Išči
Kategorije izdelkov
    Menu Close

    Dostava in vračila

    1. NAČIN DOSTAVE IN OBDELAVE NAROČILA

    Pakete dostavljamo običajno s pošiljko preko Pošte Slovenija ali z lastno dostavo. Večina paketov je dostavljena že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, dostavljalec pusti sporočilo z datumom naslednje dostave oz. sporočilo o prevzemu paketa na enoti pošte. V primeru neuspešnega prevzema artikla, lahko kupec prevzame pošiljko na sedežu podjetja. Melom spletna trgovina si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem dostava izvedena bolj učinkovito.

    Kupec se lahko dogovori tudi za osebni prevzem na sedežu podjetja.

    2. STROŠEK DOSTAVE/POŠILJANJA

    Za naročila odpremljena preko Pošte Slovenije ali druge dostavne službe se dostava zaračuna v višini 4,50€ na pošiljko (cena vsebuje DDV). Za naročila nad 250€ je dostava brezplačna.

    3. VRAČILA

    Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

    Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@melom.si.

    Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikov na voljo TUKAJ.

    V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Melom d.o.o.Tržič, Balos 1, 4290 Tržič.

    Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

    Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

    Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

    Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

    V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

    Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).